مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 21:052023-10-02سياسي

معاون علمی رییس جمهور: شبکه سازی برای گسترش و کاربردی بودن علم ضروری است


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور گفت: وقت آن است که به جایزه مصطفی(ص) به عنوان یک بستر برای کار گروهی و استفاده همه کشورهای اسلامی و با هدف شبکه سازی برای گسترش و کاربردی بودن علم نگاه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، شامگاه دهم مهرماه روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور در آیین اختتامیه جایزه بین المللی مصطفی(ص) گفت: افتخار داریم در یک شب مبارک و در یک شهر زیبا  خدمت دانشمندان جهان اسلام باشیم.

وی ادامه داد: در شب میلاد رسول مهربانی، دانایی، توانایی و عشق افتخار داریم این جشن بزرگ که پنجمین آیین جایزه بین المللی مصطفی(ص) است را به میزبانی اصفهان زیبا و سرافراز برگزار کنیم رسولی که معجزه بزرگش قرآن است معجزه ای که با خواندن شروع و با نوشتن ادامه یافت.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور خاطرنشان کرد: کسانی که قرآن کریم را مطالعه کرده باشند اذعان می کنند که در قرآن، بزرگ ترین ارج ها برای عالمان بوده است و هیچ چیز بالاتر از علم نیست.

دهقان افزود: در سخنان بزرگان ما منعکس شده که عالمان 70 مرتبه از عابدان فراتر هستند و در این شرایط طبیعی است که امپراتور، عظمت و بزرگی علم با اسلام توسعه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون علمی رییس جمهور: شبکه سازی برای گسترش و کاربردی بودن علم ضروری است

معاون علمی رییس جمهور: شبکه سازی برای گسترش و کاربردی بودن علم ضروری است