مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 13:502023-09-29ورزشي

حمایت رسانه ها از فوتسال بانوان موجب دلگرمی است


سرمربی تیم فوتسال بانوان فولاد هرمزگان گفت: حمایت رسانه های استان موجب دلگرمی بانوان در مسابقات فوتسال کشور است و این مهم نشانه خوبی از رشد و اعتلای ورزش بانوان بشمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، کلثوم دارا سرمربی تیم فوتسال بانوان فولاد هرمزگان امروز با بیان اینکه امسال با برنامه ریزی خوبی که فولاد در خصوص فوتسال بانوان دارد، نزدیک  2 ماه است که تمرینات خود را شروع کرده ایم و تیم بسته شده و در آمادگی خوبی به سر می برد، اما زمان قطعی مسابقات به ما اعلام نشده که احتمالاً اواخر مهر ماه اعلام خواهد شد.

وی در خصوص نقل و انتقالات در تیم فوتسال بانوان فولاد گفت: چون تمریناتمان را زود آغاز کردیم، توانستیم یارگیری خوبی انجام دهیم و از ظرفیت استان استفاده کنیم و در حال حاضر با توجه به ظرفیت بالای بازیکنان بومی در فصل جدید، تنها 2 بازیکن را از خارج استان به خدمت گرفته ایم.

دارا با بیان اینکه مجموعه فولاد حمایت ویژه ای را از ورزش بانوان در دستور کار دارد، تصریح کرد: امسال 12 تیم در لیگ برتر حضور دارند و  مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و هر هفته یک دیدار انجام می دهیم که با توجه به حمایتهای بسیار خوب فولاد، قطعا صعود به سوپر لیگ را در دستور کار خود داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت رسانه ها از فوتسال بانوان موجب دلگرمی است

حمایت رسانه ها از فوتسال بانوان موجب دلگرمی است