مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 13:402023-09-27بين الملل

حکیم: حاکمیت دولت باید در هر وجب از خاک عراق اعمال شود


رهبر جریان حکمت ملی عراق با اشاره به اینکه حاکمیت دولت باید در هر وجب از خاک عراق اعمال شود، تاکید کرد که باید نسبت به دست های پشت پرده که قدرت عراق را با ایجاد تفرقه هدف قرار می دهند، - رهبر جریان حکمت ملی عراق با اشاره به اینکه حاکمیت دولت باید در هر وجب از خاک عراق اعمال شود، تاکید کرد که باید نسبت به دست های پشت پرده که قدرت عراق را با ایجاد تفرقه هدف قرار می دهند، هوشیار بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق در کنفرانس مجمع عمومی اتحادیه میهنی اقلیم کردستان گفت: تاریخ اتحادیه میهنی کردستان سرشار از مبارزات و مواضع شرافتمندانه ملی است که در راه تحقق آن ها دهه های طولانی از تلاش و مبارزه انجام شده که با خون شهدا و فداکاری ها و مواضع شرافتمندانه آذین شده است.

وی یاد رهبر فقید جلال طالبانی رهبر تاریخی اتحادیه میهنی کردستان را گرامی داشت و افزود: طالبانی مسیری ملی برای این حزب ترسیم کرد که در حفاظت از هویت عراق و وحدت کلمه در سخت ترین بحران هایی که عراق در روند تأسیس نظام دموکراتیک پس از سال 2003 تجربه کرد، سهم بزرگی داشت.

رهبر جریان حکمت ملی عراق مام جلال را آرمان گرایی واقع بین دانست که به تعبیر مرجعیت عالی شیعه سوپاپ اطمینان مردم عراق در دفاع از وحدت و یکپارچگی شان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکیم: حاکمیت دولت باید در هر وجب از خاک عراق اعمال شود

حکیم: حاکمیت دولت باید در هر وجب از خاک عراق اعمال شود