مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 16:452023-09-25بين الملل

هشدار رسانه های عبری درباره پیش شرط های هسته ای عربستان برای عادی سازی


برخی رسانه های رژیم صهیونیستی درباره مسابقه تسلیحاتی در منطقه خاورمیانه در صورت رسیدن قطار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به ایستگاه بعدی یعنی عربستان هشدار دادند.

- برخی رسانه های رژیم صهیونیستی درباره مسابقه تسلیحاتی در منطقه خاورمیانه در صورت رسیدن قطار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به ایستگاه بعدی یعنی عربستان هشدار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری پرس بی ، برخی رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، از زمان آغاز حرکت قطار عادی سازی (روابط با رژیم صهیونیستی) در سال 2020، چند کشور عربی ابتدا امارات و پس از آن به ترتیب بحرین، مراکش و سودان به سمت آن رفتند تا نوبت به عربستان رسید و به دلیل برخی شروط مطرح شده توسط ریاض برای عادی سازی که تشکیل کشور فلسطین بر اساس مرزهای سال 1967 مهمترین آنها بود، این مذاکرات متوقف شد.

این رسانه ها اعلام کردند که پس از سه سال تلاش های مستمر و میانجی گری های آمریکا موضوع عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و عربستان در صدر تیترهای روزنامه های عبری قرار گرفت اما این بار با تلاش های بی وقفه آمریکا و شروط جدید عربستان.

روزنامه فایننشال تایمز آمریکا نیز پیشتر در گزارشی نوشت، آمریکا برای عادی سازی روابط میان عربستان و رژیم صهیونیستی تلاش می کند، جو بایدن، رییس جمهور این کشور نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رسانه های عبری درباره پیش شرط های هسته ای عربستان برای عادی سازی

هشدار رسانه های عبری درباره پیش شرط های هسته ای عربستان برای عادی سازی