مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-11اجتماعي

سلاجقه: همکاری ها در خصوص کاهش مخاطرات دریای خزر گسترش پیدا کند


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه دریای خزر میراث مشترک هر 5 کشور حاشیه دریا است ،گفت: همکاری ها درخصوص کاهش مخاطرات خزر، تبادل تجربیات درخصوص گونه های جانوری مشترک و مقابله با گرد و غبار باید گسترش پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، علی سلاجقه، رییس سازمان حفاظت محیط زیست در گفت وگوی تلفنی با الکساندر کوزلوف، وزیر محیط زیست کشور روسیه در خصوص مسائل مربوط به محیط زیست دو کشور و به ویژه مشکلات مربوط به دریای خزر گفت وگو کرد.

کوزلوف در این گفت وگو ضمن ابراز خرسندی از این مکالمه اظهار داشت: ارزیابی ما از روابط دوستانه و همکاری های میان دو کشور بسیار بالاست و این همکاری ها به ویژه در زمینه محیط زیست و منابع طبیعی به بهترین شکل اجرا می شود.

وی ادامه داد: ما برای هرگونه همکاری در خصوص مسائل مشترک محیط زیستی مطرح شده آمادگی کامل داریم.

وزیر محیط زیست کشور روسیه بیان کرد: بسیار خوشحالم که در نشست ژنو گفت وگوهای خوبی در خصوص کنوانسیون تهران و همکاری های کشورهای حاشیه خزر برای حفاظت از این پهنه ارزشمند آبی صورت گرفت.

کزلوف در ادامه گفت: گونه های جانوری مشترک فراوانی میان ایران و روسیه وجود دارد که پراکنش این گونه های ارزشمند هم در مرزهای ما و هم در مرزهای کشور شماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاجقه: همکاری ها در خصوص کاهش مخاطرات دریای خزر گسترش پیدا کند

سلاجقه: همکاری ها در خصوص کاهش مخاطرات دریای خزر گسترش پیدا کند