مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 10:352023-09-27اقتصادي

عضویت 88 هزار نفر زنجانی در تعاونی های روستایی


مدیر تعاون روستایی استان زنجان گفت: تعاون روستایی در این استان متشکل از 168 تعاونی است که حدود 88 هزار نفر از روستاییان در سطح 828 روستا در آن عضو هستند.

- ایسنا/زنجان مدیر تعاون روستایی استان زنجان گفت: تعاون روستایی در این استان متشکل از 168 تعاونی است که حدود 88 هزار نفر از روستاییان در سطح 828 روستا در آن عضو هستند.

عبدالله جعفری شامگاه دیروز (4 مهرماه) در نشست مشترک سازمان تعاون روستایی استان با اساتید دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان، اظهار کرد: سازمان و شبکه تعاون روستایی یکی از قدیمی ترین مجموعه های دولتی و مردمی در سطح کشور با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت است.

وی افزود: شبکه تعاون روستایی از گسترده ترین و فراگیرترین تشکل ها در روستاها است که در زمینه های کشاورزی، تولیدی خدماتی، زیربنایی، بازرگانی و سایر حوزه های مورد نیاز خدمات مختلفی را به روستاییان و کشاورزان ارائه می دهد.

جعفری ادامه داد: تعاونی های کشاورزی در حوزه زراعت، دام و طیور تشکیل شده و نیازمندی های تخصصی جامعه هدف را پوشش می دهند.

رییس دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان نیز در این نشست با بیان اینکه نظام بهره برداری و مالکیتی در کشاورزی در جامعه ما مبتنی بر بخش خصوصی است و دولت متولی تولید در بخش کشاورزی نیست، گفت: اگر قرار است اتفاقی در تولید کشاورزی رخ دهد این موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت 88 هزار نفر زنجانی در تعاونی های روستایی

عضویت 88 هزار نفر زنجانی در تعاونی های روستایی