مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 19:202023-10-11سياسي

حل معضل ترافیک شهری با انجام پروژه های عمرانی برطرف نمی شود


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: حل معضل ترافیک شهری تنها با انجام پروژه های عمرانی برطرف نمی شود و نیازمند کمک سایر دستگاه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، به مناسبت هفته نیروی انتظامی رییس به همراه اعضای شورای اسلامی شهر کرج و با همراهی شهردار و مدیران شهری با فرماندهی نیروی انتظامی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حسین مهاجری ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر نیروی انتظامی این هفته را به تمامی زحمت کشان تبریک گفت و با تاکید بر تعامل دوجانبه بین مدیریت شهری و نیروی انتظامی، گفت: برای حل شدن مشکلات شهری و بخصوص ترافیک شهری تنها احداث پروژه های عمرانی کافی نمی باشد و حل این معضل نیازمند کمک و همکاری بیشتر نیروی انتظامی و شهرداری است.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج افزود: توجه به علائم ترافیکی و راهنمایی در برخی نقاط شهر موجب می شود تا ترافیک شهری تا حد چشم گیری کاهش بیابد، در برخی نقاط شهر مانند جلوی بازار روز ها و مراکز خرید، تجاری، مدارس ،خودروها با توقف در مکان های توقف ممنوع و دوبله ایستادن موجب می شود تا ترافیک سنگینی ایجاد شود که این مشکل تا حد زیادی با کمک و استقرار نیروهای انتظامی می تواند کاهش یابد تا مردم تردد راحت تری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل معضل ترافیک شهری با انجام پروژه های عمرانی برطرف نمی شود

حل معضل ترافیک شهری با انجام پروژه های عمرانی برطرف نمی شود