مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 19:052023-09-27سياسي

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید: مسائل ایثارگران به صورت استانی حل و فصل شود


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برخی مسائل و مشکلات ایثارگران باید به صورت منطقه ای و استانی حل و فصل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدرمضان موسوی مقدم، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر امروز در دیدار با هاشمی، استاندار سمنان اظهار کرد: بر این عقیده هستیم که برخی مسائل و مشکلات ایثارگران، باید به صورت منطقه ای و استانی حل و فصل شود.

وی اضافه کرد: برخی انسان ها در هر موقعیت و پستی، منشأ خیر و خدمت هستند و استاندار سمنان در شمار این گونه افراد است که در هر مسؤولیتی که انجام وظیفه کرد، اثربخش و مفید بوده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: شرح خدمات، اقدامات و عملکرد خوب استاندار سمنان به ویژه در حوزه ایثار و شهادت همواره در تهران و سازمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور مطرح است.

موسوی مقدم بیان کرد: استاندار سمنان نهایت مساعدت و همکاری در حوزه ایثارگران را مبذول داشته است که به سهم خود، صمیمانه از وی تقدیر و تشکر می کنم.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این دیدار اظهار کرد: خدمت به جامعه بزرگ ایثارگران، به عنوان افتخار و نقطه قوت تلاش هر مسؤول است و تمامی اقدامات انجام شده در حوزه ایثار و شهادت را نه صرفاً به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید: مسائل ایثارگران به صورت استانی حل و فصل شود

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید: مسائل ایثارگران به صورت استانی حل و فصل شود