مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:052023-09-30ورزشي

تیم های برتر جام 16 گانه مسابقات فوتبال جنوب فارس و هرمزگان مشخص شدند


مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال جام تلاش خور که با حضور 16 تیم از شهرهای جنوب فارس و هرمزگان و برای نخستین بار در کشور در آن از فناوری VAR استفاده شد با شناخت تیم های برتر به اتمام رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، مراسم اختتامیه مسابقات جام تلاش خور با حضور فرماندار ویژه لارستان، فرماندار خنج، امام جمعه خور، رییس هیات فوتبال لارستان، پیشکسوتان، ورزشکاران و قشرهای مختلف مردم در استادیوم ورزشی فتحعلی آل خواجه شهر خور لارستان برگزار شد.

مسابقات فوتبال جام تلاش 2023 خور لارستان از دهم شهریور ماه با شرکت 16 تیم شامل منتخب خور، شهدای گراش، سهند ارمک بندرلنگه، دهیاری کهنه مرکزی، هیات فوتبال بیرم، استقلال لطیفی، امید زروان، جنوب خنج، شهید چمران لار، شهدای شرفویه، جواهری وهب زائری لامرد، ستاره آبی گراش، برکه خنج، خلیج فارس منصور آباد، طوفان کوخرد و هلال احمر هنگویه در زمین چمن استادیوم ورزشی فتحعلی آل خواجه شهر خور لارستان برگزار شد.

در این دوره سی و یک مسابقه برگزار و در مجموع 109 گل به ثمر نشست که در نهایت تیم های منتخب خور و برکه خنج به فینال رفتند و تیم منتخب خور توانست 3 بر 0 تیم برکه خنج را شکست دهد و قهرمان این دوره از مسابقات شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های برتر جام 16 گانه مسابقات فوتبال جنوب فارس و هرمزگان مشخص شدند

تیم های برتر جام 16 گانه مسابقات فوتبال جنوب فارس و هرمزگان مشخص شدند