مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-01فرهنگي

انتقاد آزیتا ترکاشوند از بایکوت تلویزیونی ها در جشن حافظ


آزیتا ترکاشوند در پست اینستاگرام خود از عدم حضور تلویزیونی ها در جشن حافظ گلایه کرد و خطاب به مرحوم علی معلم نوشت: تلویزیونی ها از جشن حافظ حذف شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، آزیتا ترکاشوند بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در جدیدترین پست خود با کنایه به عدم حضور تلویزیونی ها در جشن حافظ (جشن دنیای تصویر) نوشت:  سلام جناب علی معلم روحت عالی و متعالی بزرگ مرد میخواهم نامه ای از زمین برایت در آسمانها بنویسم، می خواهم کمی درددل کنم.

می خواهم بگویم کاش بودی و بزرگی میکردی و پدری در حق اهل سینما و تلویزیون.

راستی جناب معلم تا آخر عمرم فراموش نمیکنم روزی را که از دفتر مجله شما با من تماس گرفتند و گفتند شما گفته اید با من مصاحبه کنند، اصلا باورم نمی شد! آخر من تنها دو تا کار برای تلویزیون بازی کرده بودم و اسمم در کتاب موش و گربه نبود.

وقتی با خوشحالی به دفترتان آمدم و تیم شما با من مصاحبه کردند و از من انداختند و مانند یک بازیگر سوپراستار با کمال احترام با من برخورد می کردند، در پوست خودم نمی گنجیدم و همانجا قسم خوردم برای هنر بایستم و تا جایی که توان دارم برای فرهنگ و هنر مردمم باشم.

جناب معلم این انگیزه را شما با تشویق و توجه به من دادید، یادم هست که گفتید من بخشی را در مجله برای چهره های نوظهور گذاشته ام و به خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد آزیتا ترکاشوند از بایکوت تلویزیونی ها در جشن حافظ

انتقاد آزیتا ترکاشوند از بایکوت تلویزیونی ها در جشن حافظ