مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 09:152023-10-10دانش

18عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در میان 2 درصد دانشمندان برتر جهان


بر اساس رتبه بندی که در اکتبر 2023 در پایگاه علمی به چاپ رسیده استElsevier از کشورایران 2141 دانشمند در زمره دانشمندان برتر دنیا در 22 رشته علمی و 176 زیر رشته از تمامی دانشگاه های جهان قرار گرفتند که نام 18 عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در آن مشاهده می شود.

- ایسنا/مازندران بر اساس رتبه بندی که در اکتبر 2023 در پایگاه علمی به چاپ رسیده استElsevier از کشورایران 2141 دانشمند در زمره دانشمندان برتر دنیا در 22 رشته علمی و 176 زیر رشته از تمامی دانشگاه های جهان قرار گرفتند که نام 18 عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در آن مشاهده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه نوشیروانی بابل، اسامی 18 عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل که در میان 2 درصد دانشمندان برتر جهان در سال 2022 قرار گرفتند؛ شامل محسن شیخ الاسلامی، داوود دومیری گنجی، قاسم نجف پور درزی، امیرمدرس، مصطفی رحیم نژاد، روح الله جماعتی، مجید پیروی، محسن جهانشاهی، مصطفی لشکربلوکی، حامد جمشیدی اول، علی اکبر رنجبر، مائده محمدی، رضا عابدینی، علی اکبر عبدوس، مفید گرجی، جعفر ادبی، موسی فرهادی و مرتضی قلی پور می شود.

قابل ذکراست، پژوهش هایی که از داده های استنادی اسکوپوس استفاده کرده است، دانشمندان را در 5 حوزه موضوعی اصلی طبقه بندی کرده و شرط ورود پژوهشگران به فرآیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در میان 2 درصد دانشمندان برتر جهان

18عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در میان 2 درصد دانشمندان برتر جهان