مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 12:402023-09-25سياسي

دفاع مقدس ، چرا دفاع مقدس شد؟!


مگر نه این است که جنگ در تمام دنیا مظهر خشونت و خونریزی است، پس چرا در ایران بعد از 43 سال، باز هم آن را یادآوری کرده و تازه برای آن هفته ی گرامیداشت می گیرند؟! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه: در سالگرد آغاز جنگ تحمیلی عراق در سال 1359 شمسی است که هر سال ملت قهرمان ایران این هفته را به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری و در گرامیداشت آن می کوشند؛ اما شاید در طول این سال ها بارها با این سؤال روبرو شده باشید که: مگر نه این است که جنگ در تمام دنیا مظهر خشونت و خونریزی است، پس چرا در ایران بعد از 43 سال، باز هم آن را یادآوری کرده و تازه برای آن هفته ی گرامیداشت می گیرند؟!   در پاسخ به این سؤال توجه شما را به چند نکته مهم جلب می نماییم:   1.

اولاً ما آغاز کننده جنگ و عامل خشونت و خونریزی نبوده ایم که امروز شرمنده عملکرد خود باشیم! بلکه 8 سال قهرمانانه از دین و آیین و میهن و فرهنگ و شرف و ناموس خود دفاع کرده ایم لذا این دفاع مقدس همواره باعث افتخار و مباهات ماست.

  2.

ثانیاً در تاریخ حکومت پادشاهی ایران، مخصوصاً در 210 سال گذشته، پادشاهان ایرانی ضمن شکست های سنگین، بخش عظیمی از کشور عزیزمان را به تاراج داده اند! اما رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس با ابتدایی ترین امکانات و در نهایت مظلومیت و با موج تحریم های ظالمانه شرق و غرب در برابر تمامی مستکبرین جهان، مردانه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس ، چرا دفاع مقدس شد؟!

دفاع مقدس ، چرا دفاع مقدس شد؟!