مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 09:402023-10-08سياسي

نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک تر شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت در عملیات طوفان الاقصی به جهان اسلام تاکید کردند: روند نابودی رژیم جعلی صهیونیستی سریع تر شده است.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت در عملیات طوفان الاقصی به جهان اسلام تاکید کردند: روند نابودی رژیم جعلی صهیونیستی سریع تر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس به عملیات مقتدرانه طوفان الاقصی از سوی جبهه مقاومت واکنش نشان داده و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.

علیرضا سلیمی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آرزوی توفیق بیشتر برای مبارزان فلسطین در تسریع روند نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را داریم.

علی اصغر عنابستانی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: پیروزی بزرگ مجاهدان فلسطین را تبریک می گویم و از نمایندگان تقاضا دارم بیانیه تهیه شده برای حمایت از ملت فلسطین را امضاء کنند.

محمدرضا صباغیان عضو کمیسیون امور داخلی کشور نیز گفت: به جهان اسلام پیروزی بزرگ ملت فلسطین را تبریک می گویم و جبهه مقاومت نشان داد که قدرت های پوشالی مانند خانه عنکبوتی بوده که فرو می ریزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک تر شد

نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک تر شد