مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 15:462023-09-28سياسي

معاون رییس جمهور وارد تربت حیدریه شد


دکتر داوود منظور، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور عصر امروز به همراه استاندار خراسان رضوی وارد تربت حیدریه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، دکتر داوود منظور، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور عصر امروز به همراه استاندار خراسان رضوی در بدو ورود به تربت حیدریه از پروژه های نیمه تمام بیمارستان امام حسین (علیه السلام) از جمله مرکز سرطان و بخش قلب آن بازدید و از نزدیک در جریان روند رو به پیشرفت قرار گرفت.

معاون رییس جمهور در سفر یک روزه خود به شهرستان تربت حیدریه واقع در جنوب خراسان رضوی، ضمن بهره برداری از مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی و فاز نخست نیروگاه 546 مگاواتی سیکل ترکیبی راشد، از پروژه بزرگ باند دوم محور تربت حیدریه به دولت آباد و پروژه بزرگ باند دوم محور شادمهر به کاشمر بازدید و در پیوند با تخصیص بودجه برای پروژه های یاد شده، با مقامات محلی به تشریک مساعی خواهد پرداخت.

گفتنی است، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان های تربت حیدریه زاوه و مه ولات از دیگر برنامه های سفر یک روزه رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به شهرستان تربت حیدریه می باشد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور وارد تربت حیدریه شد

معاون رییس جمهور وارد تربت حیدریه شد