مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-07سياسي

نیروی انتظامی حافظ امنیت و پاسدار جان و ناموس مردم است


فرماندار بهاباد در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای فراجا، - ایسنا/یزد فرماندار بهاباد در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای فراجا، گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت و پاسدار جان و ناموس مردم است وحمایت و تقویت پلیس، حمایت و تقویت امنیت کشور است.

علیرضا تیموری صبح امروز در این مراسم ضمن تبریک هفته فراجا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای امنیت، با بیان اینکه امنیت مقدمه سلامت و رشد و پیشرفت است، گفت: توسعه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، اقتصادی بدون امنیت معنی ندارد.

وی با بیان این که افتخار نیروی انتظامی ما امروز سرباز ولایت بودن است، تصریح کرد: علی رغم شیطنت ها و تبلیغات سوء دشمنان و نقشه آنان در تضعیف نیروهای انتظامی، نه تنها از ارزش و اعتبار نیروهای انتظامی کاسته نشده بلکه آنان در کنار مردم و فدایی مردم بوده و تلاش در محافظت مردم در برابر آسیبها دارند.

فرماندار بیان کرد: نیروی انتظامی با همه چالش های سالهای گدشته با همت بلند و عزم و اراده و مردمی بودن و انگیزه های الهی در حین عزت و افتخار توانسته دین خود را به کشور ادا کند و باعث افتخار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی حافظ امنیت و پاسدار جان و ناموس مردم است

نیروی انتظامی حافظ امنیت و پاسدار جان و ناموس مردم است