مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 11:052023-10-09سياسي

ایران از شکست اسراییل خوشحال است اما دخالتی در جنگ نداشته است


جلیل رحیمی جهان آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره نقش ایران در جنگ حماس و اسراییل توضیح داد: ایران از شسکت اسراییل خوشحال است و این موضوع اصلا قابل کتمان نیست.

- ، دیروز شنبه 15 مهر 1402 نیروهای مقاومت فلسطین طی عملیاتی تحت عنوان 《طوفان الاقصی》 به اسراییل حمله کردند و به گفته کارشناسان یک شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی را برای رژیم صهیونیستی رقم  زدند.

  این اتفاق با واکنش های متعددی از سوی کشورهای و سران مختلف روبه رو شد.

به عنوان مثال روسیه و ترکیه ضمن ابراز نگرانی نسبت به افزایش خشونت ها در این منطقه، خواستار راه حل ایجاد دو کشور مستقل برای پایان این مناقشه شدند.

    همزمان عربستان سعودی نیز در واکنش به این حملات، وضعیت را بی سابقه و همراه با خشونت بالا توصیف کرد و از جامعه بین الملل خواست روند صلح برای تشکیل دو کشور با هدف دستیابی به امنیت و صلح در منطقه را از سرگیرد.

   همچنین وزارت امور خارجه یمن  در بیانیه ای خواستار پایان تحرکات نیروهای اشغالگر اسراییل و حملات مکرر آنها به مردم فلسطین و اماکن مقدس شد.

  مجلس شورای اسلامی ایران نیز دیروز در جلسه علنی با سر دادن شعارهای مرگ بر اسراییل؛ درود بر فلسطین ، اسراییل نابود است فلسطین پیروز است حمایت خود را از عملیات طوفان الاقصی اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران از شکست اسراییل خوشحال است اما دخالتی در جنگ نداشته است

ایران از شکست اسراییل خوشحال است اما دخالتی در جنگ نداشته است