مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 19:202023-10-22ورزشي

شاهکار کشتی گیران چاروسا از سکونت در پارک تا کسب عنوان قهرمانی!


در روزهای اخیر در مسابقات نوجوانان کشتی استان که در شهرستان گچساران برگزار شد خبری به گوش مردم چاروسا رسید که برای همه باور آن بسیار سخت بود.

- خبرگزاری فارس چاروسا؛ سید حسن آرمند- یکی از مشکلاتی که همیشه در رسانه ها و تریبون های مختلف از بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه درج و بیان شد کمبود امکانات ورزشی در رشته های مختلف است.

اما در کنار این مشکلات ظرفیت های عظیمی که بخش چاروسا در زمینه ورزش دارد می تواند کمبود امکانات را سرپوش گذاشته و کمتر کسی در سطح استان باور کند که جوانان با ظرفیت همین منطقه محروم از امکانات این مقدار استعداد داشته باشند.

شاید کمتر کسی باشد که اسم تیم اتحام قلعه رییسی به گوشش نخورده باشد تیمی که با نبود زمین ورزشی توانست به نمایندگی از استان به لیگ دسته سوم و جام حذفی کشور صعود کند و این روزها برای منطقه که هیچ بلکه برای استان حرف برای گفتن داشته باشد و همچنان بدون زمین تمرین بدرخشد.

در روزهای اخیر در مسابقات نوجوانان کشتی استان که در شهرستان گچساران برگزار شد خبری به گوش مردم چاروسا رسید که برای همه باور آن بسیار سخت بود تیم چاروسا که نه سالن کشتی دارد و نه تشک کشتی به چه شکل مقام آورده اند.

یک ماه پیش با حمایت و پیگیری بخشدار چاروسا و رییس ورزش و جوانان کهگیلویه یک تشک کشتی در اختیار جوانان چاروسا ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهکار کشتی گیران چاروسا از سکونت در پارک تا کسب عنوان قهرمانی!

شاهکار کشتی گیران چاروسا از سکونت در پارک تا کسب عنوان قهرمانی!