مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 14:152023-09-28اقتصادي

پرتی 25 درصدی شبکه آبرسانی کشور


مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در سطح کشور متوسط 25 درصد پرتی شبکه آبرسانی است که طبق برنامه های که داریم تلاش می کنیم این میزان را به حداقل5 تا 6 درصد جبران کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اتابک جعفری، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بازدید از روند احداث مخزن جدید آب در زنجان در جمع خبرنگاران به تغییر اقلیمی که کل کشور در سال گذشته با آن مواجه بود اشاره کرد و اظهار داشت: استان زنجان جزو استان های بود که این موضوع در آن بیشتر احساس می شد به طوری که سد های تامین آب شرب زنجان را تحت الشعاع قرار داده بود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان این مطلب که در این راستا شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با یک برنامه ریزی منسجم اقدام به تعریف پروژه های اضطراری کرد، تصریح کرد: در این رابطه 17 چاه اضطراری حفر و وارد مدار شده است که طبق گزارشات رسیده سال گذشته این استان در تامین آب شرب شهروندان دچار مشکل نبوده است.

وی با بیان اینکه همکاران ما در استان زنجان برای گذر از پیک تابستان در همه شهر ها پروژه های اضطراری تعریف کرده اند که خوشبختانه با همتی که داشتند در فصول گرم مورد قطعی گزارش نشد، افزود: پروژه های اضطراری مختلفی در سطح استان تعریف شده است که با تزریق اعتبار به این پروژه ها، امیدواریم بتوانیم هم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتی 25 درصدی شبکه آبرسانی کشور

پرتی 25 درصدی شبکه آبرسانی کشور