مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 19:002023-09-26حوادث

امنیت، خط قرمز پلیس است


فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه امنیت خط قرمز پلیس است و طرح بزرگ امنیت محله محور، هر روز بهتر از روزهای گذشته انجام می شود، گفت: - ایسنا/اصفهان فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه امنیت خط قرمز پلیس است و طرح بزرگ امنیت محله محور، هر روز بهتر از روزهای گذشته انجام می شود، گفت: شاید کمتر از 8 درصد سرقت ها و کمتر از 10 درصد جرایم خشن در استان مربوط به اتباع باشد.

سردار حمید علینقیان پور امروز (سه شنبه 4 مهرماه) در نشست با اصحاب رسانه، با بیان اینکه در چندماه اخیر تلاش کردیم تمرکز ویژه ای در حوزه پلیس فتا داشته باشیم، اظهار کرد: به دلیل اینکه جرایم سایبری افزایش زیادی یافته، سعی کردیم تا حد امکان فضای سایبری را در اختیار خودمان داشته باشیم.

وی افزود: در 3 ماه گذشته، حدود 100 مورد سایت مجرمانه کشف و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شده و بخشی از فعالیت هایی که از لحاظ فنی امکان برخورد فیزیکی با آنها نیست، مسدود و بلااستفاده شدند.

همچنین ویژه 10 هزار نفر از شهروندان مشاوره های فنی انجام شده است.

سردار علینقیان پور اعلام کرد: پلیس راه به عنوان یک رکن اصلی جاده ها نظارت بر عملکرد در راه های برون شهری استان را عهده دار است و تا کنون سرهنگ اصغر زارع در سمت رییس پلیس راه استان اصفهان خدمت رسانی می کرد و اما از این پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت، خط قرمز پلیس است

امنیت، خط قرمز پلیس است