مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 16:302023-10-08اقتصادي

شتاب گیری مکانیزاسیون باغات کشور با کمک گروه تراکتورسازی ایران


معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به توسعه مکانیزاسیون کشاورزی کشور طی سال های اخیر به واسطه گروه تراکتورسازی ایران، گفت: مکانیزاسیون بخش باغبانی کشور رشد چندانی نداشته و قرار است تا این بخش نیز از ثمرات توفیقات تراکتورسازی بهره مند شود تا .

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به توسعه مکانیزاسیون کشاورزی کشور طی سال های اخیر به واسطه گروه تراکتورسازی ایران، گفت: مکانیزاسیون بخش باغبانی کشور رشد چندانی نداشته و قرار است تا این بخش نیز از ثمرات توفیقات تراکتورسازی بهره مند شود تا در نتیجه شاهد شتاب گرفتن مکانیزاسیون باغی کشور نیز باشیم.

محمدمهدی برومندی در حاشیه بازدید از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در تبریز، یکی از شاخص های اصلی توسعه یافتگی در دنیا را ضریب مکانیزاسیون عنوان کرد و گفت: در این سال ها به برکت انقلاب اسلامی توفیقات بسیار زیادی در حوزه کشاورزی حاصل شده است؛ به طوری که تولید محصولات کشاورزی از 25 میلیون تن به 135 میلیون تن رسیده و یکی از دلایل این موفقیت نیز توجه به مکانیزاسیون است.

وی با اشاره به این که یکی از افتخارات جمهوری اسلامی و همه ملت ایران در حوزه مکانیزاسیون تراکتورسازی است، اذعان کرد: گروه تراکتورسازی ایران خدمات بسیار ارزشمند و ماندگاری به کشاورزی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب گیری مکانیزاسیون باغات کشور با کمک گروه تراکتورسازی ایران

شتاب گیری مکانیزاسیون باغات کشور با کمک گروه تراکتورسازی ایران