مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-11دانش

افزایش 400 نفری ظرفیت خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران تا سال آتی


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه این مرکز برای افزایش خوابگاه های دانشجویی برنامه دارد، گفت: در سال گذشته، خوابگاه دانشجویی با ظرفیت 400 نفر مورد بهره برداری قرار گرفت و امسال 33 واحد خوابگاه متاهلی افتتاح شد و در نظر داریم تا سال آینده نیز یک .

- رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه این مرکز برای افزایش خوابگاه های دانشجویی برنامه دارد، گفت: در سال گذشته، خوابگاه دانشجویی با ظرفیت 400 نفر مورد بهره برداری قرار گرفت و امسال 33 واحد خوابگاه متاهلی افتتاح شد و در نظر داریم تا سال آینده نیز یک خوابگاه دانشجویی با ظرفیت 400 دانشجو و 33 واحد خوابگاه متاهلی جدید ایجاد کنیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قناعتی در نشست هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: دستاوردهای دانشگاه به همت مدیران و کارکنان به دست آمده و هیئت امنا در حمایت و تسهیل امور نقش بسزایی دارد.

وی راه اندازی کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی(عج) و بیمارستان حکیم را نمونه ای از موفقیت های دانشگاه علوم پزشکیس تهران برشمرد و گفت: تا آخر امسال بیمارستان اسلامشهر نیز که بیش از 20 سال مراحل ساخت آن متوقف شده بود، راه اندازی می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به برنامه های حوزه پیشگیری و بهداشت گفت: باتوجه به تاکید رهبری در گسترش نظام شبکه، ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 400 نفری ظرفیت خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران تا سال آتی

افزایش 400 نفری ظرفیت خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران تا سال آتی