مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-15ورزشي

فینال مسابقات ملی کتاب و پایان نامه سه دقیقه ای برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرحله نیمه نهایی و فینال هفتمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای و سومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای، - مرحله نیمه نهایی و فینال هفتمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای و سومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای، به همت سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرحله نیمه نهایی و فینال هفتمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای و سومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای، دوشنبه و سه شنبه 24 و 25 مهرماه به همت سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می شود.

این مسابقات با هدف رشد و تقویت مهارت های ارتباطی دانشجویان، ایجاد بستر مناسب برای تبدیل ایده های دانشجویی به محصول و ثروت، ترویج فرهنگ مطالعه و ترویج گفتمان علم برگزار می شود.

در مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای که در13 استان و 18 واحد جهاد دانشگاهی برگزار شد، در مجموع 457 دانشجو شرکت داشتند که از این تعداد 31 نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافته اند.

همچنین در مرحله مقدماتی سومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای که در 11 استان و 15 واحد جهاد دانشگاهی برگزار شد، در مجموع 430 دانشجو شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فینال مسابقات ملی کتاب و پایان نامه سه دقیقه ای برگزار می شود

فینال مسابقات ملی کتاب و پایان نامه سه دقیقه ای برگزار می شود