مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-07پزشكي

واحد روش تحقیق به درسنامه علوم پزشکی اضافه می شود


وزیر بهداشت بر ضرورت اضافه شدن واحدهای روش تحقیق به درسنامه علوم پزشکی تأکید کرد و گفت: باید بتوانیم در هر کار پژوهشی محتوای علمی با ارزش و با کیفیتی را پیدا کنیم.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت بهداشت، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اختتامیه بیست و چهارمین کنگره ملی و دهمین کنگره بین المللی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی کشور در مرکز همایش های برج میلاد اظهار داشت: هیأت علمی و دانشجویان دو مؤلفه بزرگ دانشگاه ها هستند که در اثرگذاری و مؤفقیت آنها موثرند.

وی تحقیق و پژوهش را یک اصل اساسی و مهم عنوان و تصریح کرد: دانشجویان ما باید روش های تحقیق و به روز بودن را فرا بگیرند چرا که امروز موفقیت های علمی صرفا با انتقال معلومات صورت نمی گیرد بلکه باید هرکسی راه آینده را پیدا و خود را با علم روز منطبق کند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان این که یاد گرفتن روش های پژوهش برای همه دانش پژوهان علوم پزشکی واجب است، گفت: درخواست من از فارغ التحصیلان پزشکی و پزشکان عزیز کشورمان این است که هر کسی هر چیزی را پیشنهاد کرد فورا نپذیرند بلکه در پیرامون آن بررسی و پژوهش کنند.

عین اللهی بر ضرورت اضافه شدن واحدهای روش تحقیق و پژوهش به درسنامه علوم پزشکی تأکید کرد: ما در پژوهش به دنبال یافته های مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد روش تحقیق به درسنامه علوم پزشکی اضافه می شود

واحد روش تحقیق به درسنامه علوم پزشکی اضافه می شود