مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-07اقتصادي

فعالیت 245 تشکل کارگری و کارفرمایی در سیستان و بلوچستان


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت:هم اکنون 245 تشکل کارگری و کارفرمایی شامل نماینده کارگران، شوراهای اسلامی کار، - ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت:هم اکنون 245 تشکل کارگری و کارفرمایی شامل نماینده کارگران، شوراهای اسلامی کار، انجمن صنفی کارگری، انجمن صنفی کارفرمایی و کانون کارگران بازنشسته در استان فعال هستند.

خلیل احمد سلامی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه ارتقای فرهنگ کار یکی از مسائلی است که در تشکل های کارگری و کارفرمایی دنبال می شود، افزود: نقش تشکل ها در پیگیری مشکلات جامعه هدف انکارناپذیر است و موجب افزایش بهره وری، بالا رفتن کیفیت محصولات تولیدی و حفظ و موجودیت کارگاه می شود.

وی ادامه داد: وزارت متبوع در دولت سیزدهم به اصل سه جانبه گرایی کاملاً اعتقاد دارد و توسعه کمی و کیفی تشکل های کارگری و کارفرمایی جزو برنامه های اصلی این وزارتخانه است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تشکل های کارگری و کارفرمایی بنابر فصل 6 قانون کار باید در واحدهای تولیدی تشکیل شوند تا کارگران با استفاده از این مزیت بتوانند مطالبات به حق خود را پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 245 تشکل کارگری و کارفرمایی در سیستان و بلوچستان

فعالیت 245 تشکل کارگری و کارفرمایی در سیستان و بلوچستان