مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:302023-09-30سياسي

بیش از 6 هزار خیریه کشور در سامانه «سخا» ثبت نام کردند


رییس مرکز پایش فقر و شناسایی نیازمندان کمیته امداد گفت: بیش از 6 هزار خیریه در کشور هم اکنون به منظور ساماندهی کمک به افراد نیازمند در سامانه «سخا» ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ابراهیم باغبانی، رییس مرکز پایش فقر و شناسایی نیازمندان کمیته امداد پیش از ظهر امروز در سفر یک روزه به استان سمنان در جلسه شورای مدیران این استان اظهار کرد: سخا نام سامانه ای ملی است که با جمع آوری اطلاعات افراد نیازمند و مؤسسات خیریه و با هدف ساماندهی خدمت رسانی به نیازمندان توسط این نهاد راه اندازی شده است.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه خیر و احسان سخا در کمیته امداد، بیان کرد: هدف از راه اندازی این سامانه، ایجاد عدالت در توزیع کمک های مردمی به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند جامعه است تا از هرگونه موازی کاری ها در انجام خدمت رسانی ها جلوگیری شود.

رییس مرکز پایش فقر و شناسایی نیازمندان کمیته امداد با بیان اینکه سامانه سخا بر اساس شاخصه های دقیق اقتصادی، اطلاعات بانکی و تاییدات مردمی طراحی شده است، خاطرنشان کرد: این سامانه همچنین نیازمندان را شناسایی کرده و ضمن تشخیص نیازهای آنان، اولویت بندی کمک ها صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 6 هزار خیریه کشور در سامانه «سخا» ثبت نام کردند

بیش از 6 هزار خیریه کشور در سامانه «سخا» ثبت نام کردند