مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 18:202023-10-18اقتصادي

استاندار گیلان: صادرات گیلان از میزان واردات پیشی گرفت


استاندار گیلان با بیان اینکه امروز با اتکای به خود بسیاری از موانع را در راه پیشرفت برداشته ایم، گفت: در استان هر سال شاهد افزایش کیفیت تولیدات هستیم که این مهم موجب پیشی گرفتن صادرات از واردات شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در نشست روز جهانی استاندارد در رشت با اذعان به اینکه درگذشته در کنار مونتاژ، مدتی هم تبلیغ کننده محصولات کشورهای خارجی بودیم، اظهار کرد: اما هم اینک با نخبه پروری و نبوغ علمی توانستیم روی پای خود بایستیم و با استانداردهای جهانی نیز رقابت داشته باشیم.

وی با تأکید بر تداوم افزایش کیفیت محصولات تولید داخل گفت: با اتمام پروژه راه آهن و آزاد راه، به طور حتم صادرات استان بیشتر خواهد شد به خصوص در برهه کنونی که می توانیم محصولات کشاورزی را به کشورهای مختلف صادر کنیم.

استاندار گیلان تأکید کرد که کسانی که در دستگاه های نظارتی همانند استاندارد کار می کنند باید بدون ملاحظه، کار خود را به درستی انجام دهند زیرا سختگیری ها باعث می شود تا تولیدکنندگان خود را با استانداردها وفق دهند.

عباسی با اشاره به معطلی کالاهای تولیدی در چند سال گذشته در بنادر و کاهش کیفیت آن بیان کرد: اینک امکانات مناسبی ایجاد شده تا این کالاها با سرعت عمل بیشتری ترخیص شوند و هدف ما این است که کالاهای مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: صادرات گیلان از میزان واردات پیشی گرفت

استاندار گیلان: صادرات گیلان از میزان واردات پیشی گرفت