مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-10سياسي

اولین جشنواره مد و لباس در هرمزگان برگزار خواهد شد


رییس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان گفت: برگزاری جشنواره مد و لباس اسلامی برای نخستین بار در استان هرمزگان توسط جهاددانشگاهی می تواند گامی در توسعه و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب باشد.

- ایسنا/هرمزگان رییس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان گفت: برگزاری جشنواره مد و لباس اسلامی برای نخستین بار در استان هرمزگان توسط جهاددانشگاهی می تواند گامی در توسعه و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب باشد.

احمد زاهری صبح امروز (هجدهم مهرماه) در کارگروه عفاف و حجاب جهاد دانشگاهی استان هرمزگان ضمن بیان تبریک پیروزی جبهه مقاومت اظهار کرد: پیروزی چشمگیر، تاریخی و سرنوشت ساز در جبهه فلسطین را تبریک و تهمنیت عرض می کنم.

وی بر ضرورت تقویت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تاکید کرد و افزود: برگزاری جشنواره مد و لباس اسلامی برای نخستین بار در استان هرمزگان توسط جهاددانشگاهی می تواند گامی در توسعه و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب باشد.

زاهری با اشاره به اهمیت احیای فضای گفتمان سازی در حوزه عفاف و حجاب، عنوان کرد: فضای حجاب و عفاف و مسائل پیرامونی آن به عنوان رویکرد فرهنگی و اولویت دار فرهنگی عفاف و حجاب با گفتمان سازی احیا می شود.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: رعایت و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه یکی از دستورات مهم دینی در ابعاد مختلف اجتماعی ، فرهنگی و از مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جشنواره مد و لباس در هرمزگان برگزار خواهد شد

اولین جشنواره مد و لباس در هرمزگان برگزار خواهد شد