مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-18سياسي

حجت الاسلام عربپور: صهیونیست ها آرزوی خالی از سکنه کردن غزه را به گور خواهند برد


مسلمانان جهان بدانند که نقشه های آمریکا و اسراییل این است که غزه را خالی و اشغال کنند، البته این آرزو را به گور خواهند برد و شکست شان از همین الان ورق خورده است.

- تجمع همشهریان حاج قاسم در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی؛ حجت الاسلام عربپور: صهیونیست ها آرزوی خالی از سکنه کردن غزه را به گور خواهند برد ایسنا/کرمان خطیب موقت جمعه کرمان گفت: مسلمانان جهان بدانند که نقشه های آمریکا و اسراییل این است که غزه را خالی و اشغال کنند، البته این آرزو را به گور خواهند برد و شکست شان از همین الان ورق خورده است.

حجت الاسلام مهدی عربپور امروز 26 مهرماه در اجتماع مردمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی غزه در گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: امروز مردم شریف و قهرمان پرور کرمان در ارتباط با حوادث اخیر فلسطین و جریانات غزه از پیر و جوان، زن و مرد و اصناف مختلف در کنار مقبره شریف سردار حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای کرمان اجتماع کردند.

او از دلایل اجتماع امروز مردم کرمان سخن به میان آورد و افزود: اولین موضوع این است که تا فلسطین هست، مقاومت ادامه خواهد یافت ولو اینکه دشمن سفاک جنایت های خودش را بیشتر کند و کودکان، زنان و بیماران بیمارستان ها را به شهادت برساند، مردم غیور فلسطین تا آخرین وجب خاکی که در دست دشمن باشد برای بازپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام عربپور: صهیونیست ها آرزوی خالی از سکنه کردن غزه را به گور خواهند برد

حجت الاسلام عربپور: صهیونیست ها آرزوی خالی از سکنه کردن غزه را به گور خواهند برد