مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 14:002023-09-24اقتصادي

همایش بزرگ سرمایه گذاری در سنندج برگزار می شود


در آینده ای نزدیک برای حوزه سرمایه گذاری در مدیریت شهر سنندج همایش بزرگ سرمایه گذاری با هدف معرفی چند هزار میلیارد تومان پروژه برگزار خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا در جریان بازدید از پروژه های پارک روجیار و پارک پیرچنار که با حضور تعدادی از مسوولان انجام سد، اظهار کرد: همانطور که در ابتدای سال اعلام کردم، امسال، سال شکوفایی عمرانی کردستان است و فعالیت های بزرگ عمرانی در استان شکل گرفته و کلان پروژه هایی یکی پس از دیگری به نتیجه می رسد.

وی تصریح کرد: اجرای پروژه های مختلف و بهره برداری از آنها به صورت متوازن در نقاط مختلف شهر سنندج امروز یک رضایتمندی خوبی در بین مردم حواشی شهر، هسته مرکزی و سایر نقاط ایجاد کرده است.

استاندار کردستان با اشاره به دو پروژه پارک های 20 هکتاری روجیار و 36 هکتاری پیرچنار سنندج، عنوان کرد: این دو پروژه از پروژه های بسیار محوری و مهم و با اهداف متعدد است.

زارعی کوشا عنوان کرد: پارک 20 هکتاری روجیار تلفیق بسیار خوبی از فعالیت های مختلف در حوزه فضای سبز، ایجاد امکانات تفریحی و ورزشی برای شهروندان و گردشگران است که در اجرای آن کار ویژه ای صورت گرفته است.

وی افزود: بوستان 36 هکتاری پیرچنار نیز کار بسیار بزرگ با اهداف مختلف و فواید زیادی است و آنچه امروز ما برای توسعه ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بزرگ سرمایه گذاری در سنندج برگزار می شود

همایش بزرگ سرمایه گذاری در سنندج برگزار می شود