مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-02ورزشي

استقبال پرشور مردم آبی بیگلوی نمین از قهرمان آسیا


یوسف صبری نماینده وزن 75 کیلوگرم رقابت های ووشو ساندا، پس از کسب مدال طلا در مسابقات آسیایی هانگژو، با استقبال پرشور مردم زادگاهش آبی بیگلوی نمین مورد تجلیل قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مراسم تجلیل از قهرمان اردبیلی رشته ووشو رقابت های آسیایی، امروز در منطقه آبی بیگلوی شهرستان نمین برگزار شد و یوسف صبری، قهرمان وزن 75 کیلوگرم در حضور مردم زادگاهش مورد تجلیل قرار گرفت.

سومین طلای کاروان ایران توسط یوسف صبری یوسف صبری آخرین نماینده ایران در مسابقات نهایی ووشو ساندا، رقیب خود از کشور ماکائو را شکست داده و سومین طلای کاروان ایران و طلای دوم رشته ووشو را کسب کرد.

  این جوان اردبیلی، در مسابقات پایانی بخش ساندا در وزن 75- کیلوگرم به مصاف کای فلینگ از کشور ماکائو رفت و با برتری مقابل این حریف، به نشان طلا دست یافت تا پرونده تیم ملی ووشو در مسابقات بازی های آسیایی، با کسب دو مدال طلا، سه نقره و یک مدال برنز در نوزدهمین دوره این رقابت ها به پایان برسد.

صبری در دور نخست این مسابقات، تاشپولاتوف از قزاقستان را شکست داده و در دور بعد، با برتری مقابل اسراییلووا از ازبکستان به نیمه نهایی صعود کرد.

وی در نیمه نهایی هم نصرت الله حبیبی از افغانستان را مغلوب کرده و به دیدار پایانی رسیده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال پرشور مردم آبی بیگلوی نمین از قهرمان آسیا

استقبال پرشور مردم آبی بیگلوی نمین از قهرمان آسیا