مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 10:552023-09-25بين الملل

تشدید تعرضات علیه مسجدالاقصی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت بهداشت فلسطین بامداد امروز دوشنبه در نوار غزه اعلام کرد که «مجدی ایهاب غیابن» نوجوان 18 ساله فلسطینی که چند روز پیش در شرق غزه به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست زخمی شده بود، - یک نوجوان فلسطینی بامداد امروز دوشنبه بر اثر شدت جراحات وارده ناشی از تیراندازی نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت بهداشت فلسطین بامداد امروز دوشنبه در نوار غزه اعلام کرد که مجدی ایهاب غیابن نوجوان 18 ساله فلسطینی که چند روز پیش در شرق غزه به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست زخمی شده بود، در اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسیده است.

عملیات جدید تیراندازی مقاومت مبارزان مقاومت فلسطین بامداد امروز دوشنبه اقدام به تیراندازی به سمت ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه تیاسیر در شرق طوباس کردند.

همچنین مبارزان مقاومت بامداد امروز برج نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک بیت امر در شمال الخلیل را با استفاده از بمب قوی دست ساز هدف قرار دادند.

تشدید تعرضات علیه مسجدالاقصی صدها شهرک نشینان اشغالگر صبح امروز دوشنبه با حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی تعرض کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید تعرضات علیه مسجدالاقصی

تشدید تعرضات علیه مسجدالاقصی