مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-12سياسي

با تمام توان منویات رهبر انقلاب را در جمکران به کار خواهیم بست


اینجانب طبق آنچه مقام معظم رهبری در متن حکم اشاره فرمودند، هم به این منصب افتخار می کنم و هم به شکرانه این نعمت بزرگ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید علی اکبر اجاق نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه تولیت مسجد مقدس جمکران که در صحن امام علی(ع) این مسجد برگزار شد، عنوان کرد: از اعتماد مقام معظم رهبری که پس از تحمل سی سال قربت و مشکلات جنبی آن در قفقاز، تولیت این مسجد مقدس و مکان نورانی را به این حقیر مرحمت فرمودند، از صمیم قلب تشکر می کنم و از دور دست مبارک ایشان را می بوسم.

وی بیان کرد: به حضور محترم آیت الله وافی و حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان که در طول مسئولیت شان، خدمات شایان و چشمگیری را ارائه کرده اند، خسته نباشید عرض میکنم و به همه عزیزان و همکاران و خادمان مسجد مقدس جمکران شکرالله سعیکم می گویم.

تولیت مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: اطمینان خاطر می دهم این خط مبارکی که تا کنون ریل گذاری شده را به حول قوه الهی و توجه حضرت بقیه الله(عج) ادامه خواهیم داد و پیوسته از رهنمودهای مراجع معظم تقلید، علمای بزرگوار، اهل فرهنگ و نظر، اصحاب ادب و قلم و نخبگان بهره مند خواهیم شد.

وی اظهار کرد: از آنجایی که مسجد مقدس جمکران در نگاه رهبر فرزانه انقلاب، به عنوان پایگاه عظیم تشیع تعریف شده و عملاً هم به حمدالله مرکز تردد و حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تمام توان منویات رهبر انقلاب را در جمکران به کار خواهیم بست

با تمام توان منویات رهبر انقلاب را در جمکران به کار خواهیم بست