مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 15:502023-09-25سياسي

دوران دفاع مقدس، گنجینه و حماسه ماندگار ملت ایران اسلامی است


دوران 8 سال دفاع مقدس، گنجینه ای بی نظیر، ارزشمند و بی پایان و از ماندگارترین حماسه های ملت دین دار، فهیم، با بصیرت و آگاه جمهوری اسلامی ایران است.

- ایسنا/اردبیل فرمانده سپاه استان اردبیل گفت: دوران 8 سال دفاع مقدس، گنجینه ای بی نظیر، ارزشمند و بی پایان و از ماندگارترین حماسه های ملت دین دار، فهیم، با بصیرت و آگاه جمهوری اسلامی ایران است.

سردار غلامحسین محمدی اصل سوم مهر در نشست با بسیجیان و رزمندگان 8سال دفاع مقدس شهرستان نیر بمناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: جنگ تحمیلی، جنگ تمام عیاری بود که نظام سلطه به وسیله رژیم بعثی علیه ایران اسلامی با هدف سرنگونی نظام به راه انداخت، اما به مدد الهی و رشادت رزمندگان و به برکت خون شهدا، دشمنان ایران اسلامی به اهداف پلید خود دست نیافتند، بلکه با دستاوردهای بی نظیری در حوزه ایثار و مقاومت برای ملت ما همراه بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: دوران دفاع مقدس برای همه آزادی خواهان جهان اسلامی و دنیا و بویژه لبنان و فلسطین در حوزه مقاومت، الگو قرار گرفت.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) افزود: دفاع مقدس در عین ضایعات و مصیبت های فراوان برای ملت ایران، برکات و رویش های بسیاری را برای کشور عزیزمان به ارمغان آورده است؛ اگر امروز ما در یکی از پر التهاب ترین مناطق جهان یعنی خاورمیانه، یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران دفاع مقدس، گنجینه و حماسه ماندگار ملت ایران اسلامی است

دوران دفاع مقدس، گنجینه و حماسه ماندگار ملت ایران اسلامی است