مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 18:212023-10-05سياسي

شناسنامه دار شدن محلات اصفهان


فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسنامه دار کردن محلات خبر داد و گفت: این طرح برای اولین بار در استان اصفهان کلید زده شد و امروز به عنوان یک الگو در سراسر کشور در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار  حمید علنیقیان پور، فرماندهی انتظامی استان اصفهان عصر امروز در همایش راهوران محله با گرامیداشت یاد و خاطره 23 هزار شهید دفاع مقدس استان اصفهان، شهدای مدافع حرم و شهدای عرصه نظم و امنیت، اظهار داشت: هفته انتظامی فرصت مناسبی است تا ما به عنوان خادمان مردم عملکرد خود را به مردم عزیز که ولی نعمتان ما هستند گزارش کنیم و به طور مناسب و متناوب این گزارش ها از طریق رسانه های عمومی و در جلسات و برنامه های مختلف به مردم ارائه می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در اوایل سال جاری در استان اصفهان گفت: این طرح  برای اولین بار در استان اصفهان کلید زده شد و امروز به عنوان یک الگو در سراسر کشور در حال اجرا است.

  علینقیان پور با بیان اینکه محلات اصفهان به تناسب ویژگی های فرهنگی اجتماعی و اقتصادی تقسیم بندی شدند، افزود: به کلانتری ها ابلاغ شده تا با همکاری و مشارکت معتمدین مردم محلات طرح های امنیتی و انتظامی را  در محلات خود  اجرا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسنامه دار شدن محلات اصفهان

شناسنامه دار شدن محلات اصفهان