مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-07فرهنگي

پوستر فیلم کوتاه «صوراحیل» رونمایی شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه ای، فیلم کوتاه «صوراحیل»، به کارگردانی اسماعیل عظیمی و تهیه کنندگی علی اصغر سلطانی نژاد که در ژانر ملودرام اجتماعی تهیه و تولید شده است، - پوستر فیلم کوتاه صوراحیل به کارگردانی اسماعیل عظیمی، از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران همزمان با حضور در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، رونمایی شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه ای، فیلم کوتاه صوراحیل ، به کارگردانی اسماعیل عظیمی و تهیه کنندگی علی اصغر سلطانی نژاد که در ژانر ملودرام اجتماعی تهیه و تولید شده است، همزمان با اولین حضور جشنواره ای خود در چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، از پوستر خود رونمایی کرد.

حمیدرضا پگاه و مهدیه نساج بازیگران اصلی و محمد سلمان سرانجام، بازیگر خردسال، صوراحیل هستند که در این فیلم کوتاه نقش آفرینی کرده اند.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه صوراحیل که براساس اقتباسی از داستان کوتاهی نوشته مهدی شریفی،   آمده است: صوراسرافیل؛ تا حالا این اسم شنیدی؟! اسم یه فرشته است، اسم شیپورشم صورِ.

مسعود محمدیان، پوستر فیلم کوتاه صوراحیل را طراحی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر فیلم کوتاه «صوراحیل» رونمایی شد

پوستر فیلم کوتاه «صوراحیل» رونمایی شد