مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 11:562023-10-16سياسي

حمایت دستگاه قضایی از زنان و کودکان در معرض آسیب


برنامه شناسایی و حمایت از زنان، اطفال و نوجوانان در معرض آسیب و آسیب دیده در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت السلام ابراهیم حمیدی در نشست هم اندیشی مسؤولان قضایی استان کرمان با موضوع بررسی مشکلات دفاتر حمایت از حقوق کودکان و زنان آسیب دیده اظهار داشت: در حال حاضر 20 دفتر حمایت از کودکان و زنان آسیب دیده در حوزه های قضاییی سراسر استان و همچنین مرکز استان در حال فعالیت و ارائه خدمات هستند.

.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تاکید کرد: باید از ظرفیت مشاوران خانواده در شعب دادسرا و دادگاه های خانواده و دادگاه های ویژه کودکان و اطفال استفاده شود.

وی تاکید کرد: پیگیری های لازم جهت ایجاد فضای مناسب برای راه اندازی یا فعالسازی دفاتر حمایت از زنان در دادستانی مرکز استان و سایر حوزه های قضایی در دستور کار قرار گیرد و ملزومات، امکانات و تجهیزات مورد نیاز این دفاتر فراهم شود.

در ادامه معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان بر لزوم اجرای برنامه های حمایت از کودکان و زنان آسیب دیده تاکید کرد و افزود: لازم است اطلاع رسانی به شبکه های استانی و رسانه ها در خصوص راه اندازی دفاتر حمایت انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دستگاه قضایی از زنان و کودکان در معرض آسیب

حمایت دستگاه قضایی از زنان و کودکان در معرض آسیب