مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-21اقتصادي

بیمارستان های کرمان ملزم به تامین لوازم پزشکی بیماران هستند


مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: بیمارستان های کرمان ملزم به تامین لوازم پزشکی مورد نیاز بیماران هستند و مردم در صورتی که برای تامین این کالاها مانند پیچ و پلاک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمد جعفری صبح امروز 29 مهرماه در نشست خبری به مناسبت هفته بیمه سلامت اظهار کرد: بیش از 60 درصد جمعیت استان کرمان زیر پوشش بیمه سلامت هستند و ماهانه حدود 150 میلیارد تومان گردش مالی ما با مراکز درمانی است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان بیان داشت: در استان کرمان طی ماه دو میلیون نفر دارای بیمه سلامت برای دریافت خدمات به مراکز سرپایی و بستری مراجعه می کنند و روستاییان زیرپوشش بیمه رایگان سلامت همراه با پزشک خانواده قرار گرفته اند.

جعفری یادآور شد: در جمعیت شهری نیز دهک های یک تا پنج بیمه رایگان سلامت دارند و دهک 6 تا 9 هم درصدی از حق بیمه و دهک 10 نیز حق بیمه را به طور کامل پرداخت می کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: برای سه دهک پایین جامعه فرانشیز سرپایی در بخش دولتی تا 85 درصد و بستری 100 درصد در پوشش بیمه است و 95 درصد هزینه های سرپایی بیماران صعب العلاج و 100 درصد بستری زیرپوشش خدمات بیمه ای قرار گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بحث فرزندآوری ابراز داشت: زوج های جوان تا زمانی که کودک پنج ساله داشته باشند، به صورت را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان های کرمان ملزم به تامین لوازم پزشکی بیماران هستند

بیمارستان های کرمان ملزم به تامین لوازم پزشکی بیماران هستند