مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-02سياسي

هیچ برنامه ای برای مذاکره مستقیم با آمریکا نداریم


امروز دوشنبه، 10 مهرماه 1402 نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی برگزار شد و ناصر کنعانی به پرسش های خبرنگاران داخلی و خارجی پیرامون مسائل مختلف سیاست خارجی پاسخ داد.

- وی در ابتدا میلاد پیامبر اعظم و امام جعفر صادق (ع) را تبریک گفت و افزود: در هفته وحدت هستیم و ایام برگزاری اجلاس سالانه وحدت اسلامی که جمهوری اسلامی ایران هر ساله میزبان جمع زیادی از بزرگان و شخصیت های علمی و دینی و فرهیختگان کشورهای متعدد اسلامی است.

  سخنگوی دستگاه دیپلماسی درباره دیدار ابتکار عمان در مذاکرات هسته ای که امیرعبداللهیان به آن اشاره کرده، اظهار داشت: امیرعبداللهیان در این خصوص توضیح دادند.

ما بارها اعلام کردیم که به روند مذاکره برای بازگشت مسؤولانه و متعهدانه همه طرف ها از جمله آمریکا به برجام پایبندیم و روند مذاکره را روند مناسبی برای بازگشت همه طرف ها به برجام می دانیم.

وی افزود: مذاکراتی در این خصوص به صورت غیرمستقیم با آمریکا هم انجام شد و برخی دولت های دوست ابتکاراتی را برای نزدیک کردن دیدگا های طرف ها مطرح کردند.

توافق موجودی که برای بازگشت همه طرف ها به آن مذاکره انجام می شود همان توافق برجام است که در سال 2015 امضا شد و همه نسبت به آن اعلام پایبندی کردند و ایران به تعهداتش عمل کرد و متاسفانه دولت آمریکا و اروپایی ها از انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ برنامه ای برای مذاکره مستقیم با آمریکا نداریم

هیچ برنامه ای برای مذاکره مستقیم با آمریکا نداریم