مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-08سياسي

خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، پاداشی فراتر از مادیات دنیوی در پی دارد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز در آیین تقدیر از خادمان حوزه سلامت فارس در پیاده روی بزرگ اربعین حسینی گفت: ارایه خدمت به زائران اربعین علاوه بر اینکه نعمت سلامت را به مسافران این سفر معنوی هدیه می دهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله دکتر لطف الله دژکام در این آیین که صبح امروز برگزار شد، خطاب به خادمان حوزه سلامت فارس در کنگره بزرگ اربعین امسال گفت: شما خادمان سلامت در معنوی ترین سفرها و اجتماعات موجود در دنیا مشغول به خدمت بوده و برای ارتقای سلامت زائران اهل بیت(ع) تلاش کرده اید.

آیت اله دکتر دژکام افزود: ذکر خیر اقدامات و خدمت رسانی شما به زائران اربعین مکرر بوده و هست و کاری که شما انجام داده اید، الگویی برای دیگران شده است.

او با بیان اینکه در جامعه پزشکی افراد بسیاری مایه افتخار هستند، اظهار کرد: این راه خدمت به زائران اربعین حسینی باید ادامه پیدا کرده و رشد یابد.

آیت الله دژکام برپایی موکب ها و خدمت بدون هیچ چشمداشت به زائران را تمرینی برای ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) عنوان کرد و گفت: این حرکت ارزشمند در جامعه رو به رشد است و هر سال با عظمت بیشتر اجرا می شود.

افزایش نشاط معنوی با گام برداشتن در مسیر خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در امور اقشار نیز در آیین تقدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، پاداشی فراتر از مادیات دنیوی در پی دارد

خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، پاداشی فراتر از مادیات دنیوی در پی دارد