مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-16بين الملل

سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس: هیچ بحران انسانی در غزه وجود ندارد!


سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس امروز دوشنبه مدعی شد، هیچ بحران انسانی در نوار غزه وجود ندارد! - سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس: هیچ بحران انسانی در غزه وجود ندارد! سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس امروز دوشنبه مدعی شد، هیچ بحران انسانی در نوار غزه وجود ندارد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تزیپی هوتوولی، سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس امروز دوشنبه در مصاحبه ای با شبکه اسکای نیوز در پاسخ به سوال مجری برنامه که از او نظرش را درباره بحران انسانی در نوار غزه از زمان اجرای موج حملات هوایی و محاصره علیه این منطقه از سوی صهیونیست ها پرسید، مدعی شد: هیچ بحرانی انسانی در غزه وجود ندارد.

به نوشته پایگاه العربیه ، تزیپی هوتوولی در پاسخ به سوال مجری این برنامه ادعا کرد: اسراییل مسئول امنیت اسراییلی ها و حماس مسئول امنیت فلسطینی ها است.

حماس از هر گونه پشتیبانی جامعه بین المللی سواستفاده کرد.

حالا زمان آن است که حماس به خاطر کشتن اسراییلی ها هزینه بدهد.

این سفیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهایش علیه جنبش حماس گفت، این جنبش دارد جلوی خارج شدن مردم خودش را می گیرد و این رژیم به آنها فرصت خروج را داده است! هوتوولی با تکرار ادعایی که نادرست بودنشان تایید شده و حتی خود سران صهیونیست هم دیگر به آنها اشاره ای نمی کنند، مدعی شد: به مردم (در اسراییل) فرصت کسب ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس: هیچ بحران انسانی در غزه وجود ندارد!

سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس: هیچ بحران انسانی در غزه وجود ندارد!