مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-06سياسي

شهروندان، ارکان امنیت جامعه


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: شهروندان یک جامعه ارکان امنیت آن جامعه هستند و باید همه پشت سر قانون با رعایت قوانین و مقررات بتوانیم در کنار هم یک زندگی اجتماعی در امنیت و عافیت را نظاره گر باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در سخنانی پیش از خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه در جمع نمازگزاران از همکاری مردم که نقش مهمی در تولید امنیت و همچنین افزایش احساس امنیت را دارند تشکر و از تلاش و زحمات کارکنان انتظامی در کل استان قدردانی کرد.

  وی افزود: امنیت به عنوان یک پیش نیاز، ضرورت و زیرساخت همواره در جامعه انسانی مورد تاکید قرار گرفته و این نیاز پایه در طول تاریخ وجود داشته و همه برای ایجاد و ثبات آن تلاش می کنند.

    این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: امروز انتظامی کشور افتخار دارد تحت فرماندهی معظم کل قوا و در کنار و همراه مردم ولایی و قدرشناس، وظیفه برقراری نظم و امنیت در گستره ایران اسلامی و برخورد با هنجارشکنان و متخلفان از مرز تا عمق کشور را بر عهده داشته باشند.

    سردار شجاعی نسب با اشاره به اینکه مجاهدان و مدافعان امنیت با تاسی از 8 سال دفاع مقدس و با روحیه انقلابی و بر اساس رسالت پلیس مکتبی؛  با تلاش شبانه روزی جان خود، آرامش و سلامت خویش را تقدیم آسایش و آرامش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان، ارکان امنیت جامعه

شهروندان، ارکان امنیت جامعه