مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 13:352023-10-14اقتصادي

شناسایی بیش از 1400 انشعاب غیر مجاز برق در کردستان


معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از شناسایی 1447 انشعاب غیر مجاز برق در نیمه نخست امسال خبر داد.

- ایسنا/کردستان معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از شناسایی 1447 انشعاب غیر مجاز برق در نیمه نخست امسال خبر داد.

سید محمد فتحی، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه، هزار و 447 انشعاب غیر مجاز شناسایی شد که از این میزان، یک هزار و 88 انشعاب جمع آوری و 86 مورد نیز به انشعاب مجاز تبدیل شد.

وی با تاکید بر اینکه با تبدیل 86 انشعاب ذکر شده، بیش از 129 مگاوات ساعت انرژی در راستای کاهش تلفات به شبکه سراسری تزریق شد، افزود: کاهش تلفات، مدیریت مصرف بهینه برق، کاهش خاموشی ها و کاهش انرژی توزیع نشده از اهداف اجرای شناسایی و پاکسازی انشعاب های غیر مجاز است.

فتحی ادامه داد: میان شهرستان هایی که اقدام به شناسایی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز کرده و موفق تر عمل کرده اند، شهرستان های سنندج و مریوان به ترتیب با 1019 و 376 انشعاب، بیشترین آمار انشعابات غیر مجاز برق در سطح استان را به خود اختصاص داده اند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با بیان اینکه حدود 90 درصد از انشعاب های غیر مجاز شناسایی شده در بخش خانگی و مربوط به نواحی منفصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از 1400 انشعاب غیر مجاز برق در کردستان

شناسایی بیش از 1400 انشعاب غیر مجاز برق در کردستان