مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-18بين الملل

شورای نگهبان: تنها راه حل فلسطین مبارزه و محو رژیم صهیونیستی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری  دانشجو ، در پی حمله وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیستی به یک بیمارستان در نوار غزه که منجر به شهادت صد ها زن و کودک غیرنظامی و بی دفاع شد، - شورای نگهبان با صدور بیانیه ای تاکید کرد: صهیونیست های جانی با پشتیبانی آمریکا و هم پیمانانش کثیف ترین چهره خود را با کشتن وحشیانه زنان و کودکان نشان دادند، تنها راه حل مساله فلسطین، مقاومت، مبارزه و محو رژیم تحمیلی صهیونیستی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری  دانشجو ، در پی حمله وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیستی به یک بیمارستان در نوار غزه که منجر به شهادت صد ها زن و کودک غیرنظامی و بی دفاع شد، شورای نگهبان بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه که با عبارت قرآنی وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ (آیه 227 سوره شعراء) آغاز شده، آمده است: آنچه امروز در سرزمین های اشغالی، علیه فلسطینیان و مردم مظلوم غزه در حال رخ دادن است، ادامه همان جنایاتی است که دهه های قبل توسط رژیم صهیونیستی و با حمایت دول غربی آغاز شده است.

ملت فلسطین سال هاست با زور سرنیزه و فریب از خانه و سرزمین خود رانده شده و فرزندان بسیاری را در دفاع از حق مشروع خود از دست داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان: تنها راه حل فلسطین مبارزه و محو رژیم صهیونیستی است

شورای نگهبان: تنها راه حل فلسطین مبارزه و محو رژیم صهیونیستی است