مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-01سياسي

نوای مهر، نوای همدلی و اتحاد اقوام ایرانی است


سرپرست گروه سرود نسیم صبا چهارمحال و بختیاری گفت: مهم ترین هدف موسیقی حماسی و مقاومت ایجاد اتحاد و همدلی با بهره گیری از موسیقی و زبان هنر است.

- ایسنا/لرستان سرپرست گروه سرود نسیم صبا چهارمحال و بختیاری گفت: مهم ترین هدف موسیقی حماسی و مقاومت ایجاد اتحاد و همدلی با بهره گیری از موسیقی و زبان هنر است.

مهران طهماسبی، یکی از شرکت کنندگان در دومین جشنواره بین المللی موسیقی ایثار(نوای مهر) در گفت وگو با ایسنا، با تبریک هفته وحدت، مهم ترین هدف موسیقی حماسی و مقاومت را ایجاد اتحاد و همدلی با بهره گیری از موسیقی و زبان هنر برشمرد و با اشاره به نقش موسیقی در تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و محور مقاومت، بیان کرد: انتخاب شعر و محتوای حماسی با موضوع مقاومت و تنظیم آن با آهنگ های مناسب و شورآفرین، علاوه بر عمومیت در جذب مخاطب به دلیل شورآفرینی که به همراه دارد سبب وحدت، تهییج، حس وطن دوستی و غیرت دینی می شود که نمونه های بسیاری از آن را در موسیقی، آواها و نواهای دفاع مقدس به یادگار داریم.

وی با بیان اینکه نوای مهر، نوای همدلی و اتحاد اقوام ایرانی است، افزود: با سه گروه موسیقی از شهرکرد و لردگان با 14 اثر کلاسیک و محلی در جشنواره نوای مهر حضور دارد که 9 اثر به صورت تخصصی برای داوری ارسال شده و در طول جشنواره اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوای مهر، نوای همدلی و اتحاد اقوام ایرانی است

نوای مهر، نوای همدلی و اتحاد اقوام ایرانی است