مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 17:552023-10-19سياسي

نحوه شناسایی قاتلان داریوش مهرجویی فاش شد + جزییات


رییس کل دادگستری استان البرز در توضیحات خود گفته است: نمونه خون و بزاق برخی متهمان با نمونه های جمع آوری شده از صحنه قتل داریوش مهرجویی مطابقت دارد.

- جی پلاس؛ رییس کل دادگستری استان البرز گفت: به محض اطلاع از قتل مرحوم مهرجویی و همسرش بازپرس کشیک و دادستان فردیس در محل حاضر شدند دستورات لازم برای شناسایی و بازداشت سریع قاتل یا قاتلین صادر شد.

طبق گزارش ایلنا، در کمتر از 72 ساعت پس از دستور ویژه رییس قوه قضاییه قاتلان داریوش مهرجویی و همسرش با فعالیت شبانه روزی کارگاهان ناجا، قضات و بازپرسین قوه قضاییه شناسایی و بازداشت شدند.

حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز در رابطه با آخرین وضعیت پرونده داریوش مهرجویی و همسرش بیان کرد: به محض اطلاع از قتل مرحوم مهرجویی و همسرش، مراتب به رییس قوه قضاییه گزارش داده و در دستورات تلفنی به پیگیری سریع با استفاده از همه ظرفیت ها جهت شناسایی و دستگیری قاتل تاکید شد.

وی افزود: همچنین رییس قوه قضاییه در تماس تلفنی دستور پیگیری این پرونده را صادر کرد و در جلسه شورای عالی قوه قضاییه نیز دستور دادند تا با بهره گیری از تمامی امکانات، هرچه سریع تر قاتل یا قاتلان شناسایی شوند و پرونده آن ها با سرعت و دقت رسیدگی و منتهی به صدور حکم شود تا خدایی ناکرده، امنیت روانی مردم مورد خدشه قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه شناسایی قاتلان داریوش مهرجویی فاش شد + جزییات

نحوه شناسایی قاتلان داریوش مهرجویی فاش شد + جزییات