مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 08:402023-10-19بين الملل

انتقاد شدید روحانی اهل سنت گلستان از سکوت برخی هنرمندان در قبال جنایات اسراییل


نایب امام جمعه مراوه تپه ضمن انتقاد از سکوت برخی هنرمندان در قبال جنایات اسراییل گفت: این افراد به اصطلاح هنرمند تنها به دنبال منافع شخصی خود هستند.

- ایسنا/گلستان نایب امام جمعه مراوه تپه ضمن انتقاد از سکوت برخی هنرمندان در قبال جنایات اسراییل گفت: این افراد به اصطلاح هنرمند تنها به دنبال منافع شخصی خود هستند.

آخوند ناصر قزل در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن محکوم کردن جنایات اسراییل سفاک اظهار کرد: رهبر عظیم الشان ما سال ها قبل رژیم جنایتکار اسراییل را با نام رژیم کودک کش اسراییل خطاب کرد و امروز ما با حمله ناجوانمردانه اسراییل به بیمارستان و کشتن کودکان بیمار و بی دفاع فلسطینی به عینه تعبیر رهبر انقلاب را دیدیم.

وی با تاکید اینکه هیچ انسانی از هیچ دین و مسلکی و هیچ قانونی در کل دنیا حمله به بیمارستان را نمی پذیرد، افزود: خطاب به صهیونیست های جنایتکار می گویم که با این اقدامات فقط نابودی خود را به جلو انداخته اید و ان شاءالله مسلمانان جهان به زودی نماز عید را در قدس شریف خواهند خواند.

نایب امام جمعه شهرستان مراوه تپه ضمن انتقاد از سلبریتی هایی که مدام برای دفاع از حقوق حیوانات بیانیه می دهند اما امروز در برابر جنایات اسراییل روزه سکوت گرفته اند، گفت: این افراد به اصطلاح هنرمند، تنها به دلیل اغراض سیاسی و منافع خود سکوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید روحانی اهل سنت گلستان از سکوت برخی هنرمندان در قبال جنایات اسراییل

انتقاد شدید روحانی اهل سنت گلستان از سکوت برخی هنرمندان در قبال جنایات اسراییل