مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-20سياسي

ملت ها و دولت ها باید در مقابل دشمن ید واحده باشند


امام جمعه ساوه با بیان اینکه ملت ها و دولت ها باید در مقابل دشمن ید واحده باشند، گفت: اگر ملت ها با هم متحد نباشند قدرت خود را از دست خواهند داد همانطوری که امروز جوامع اسلامی به دلیل اینکه یک امت واحد نیستند شاهد نفوذ دشمن و از بین بردن وحدت هستیم که باعث نابودی ملل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین گفت: رژیم موقت و غاصب صهیونیستی جنایات را به اوج خود رسانده و لکه ننگی بر تاریخ بشریت را به نام خود ثبت کرده است.

وی افزود: بمباران بیمارستان که طبق اصول جهانی ممنوع می باشد نشان می دهد این جنایتکاران سنگدل به هیچ قاعده و قانونی پایبند نیستند و هدفشان تنها نسل کشی و کشتار کودکان و زنان و مردان بی دفاع و غیرنظامی است.

امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه حتی حیوانات هم عاطفه دارند اما آمریکا و اسراییل نه گفت: حجم جنایات این رژیم کودک کش به حدی رسیده است که امروز شاهد تظاهرات و اعتراضات گسترده مردم در اقصی نقاط جهان هستیم که این امر نشان میدهد آزادی خواهان جهان یکصدا خواهان مقابله با این رژیم جنایتکار هستند.

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه ملت ها و دولت ها باید در مقابل دشمن ید واحده باشند، افزود: اگر ملت ها با هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ها و دولت ها باید در مقابل دشمن ید واحده باشند

ملت ها و دولت ها باید در مقابل دشمن ید واحده باشند