مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-15سياسي

دانش آموزان؛ بیشترین مخاطبان نمایشگاه دوازدهم کتاب «دفاع مقدس»


دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت همزمان با برگزاری کنگره ملی 8000 شهید استان در شهر همدان با حضور بیش از 110 ناشر از سراسر کشور و 7000 عنوان کتاب برگزار شد.

- دانش آموزان؛ بیشترین مخاطبان نمایشگاه دوازدهم کتاب دفاع مقدس ایسنا/همدان دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت همزمان با برگزاری کنگره ملی 8000 شهید استان در شهر همدان با حضور بیش از 110 ناشر از سراسر کشور و 7000 عنوان کتاب برگزار شد.

این نمایشگاه از شنبه 15مهرماه آغاز به کار کرد و تا جمعه 21 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان از ساعت 9 تا 12 در نوبت صبح و از ساعت 16 تا 20 در نوبت عصر میزبان علاقمندان حوزه کتاب بود.

اغلب ناشران شاخص و فعال مطرح کشوری از جمله انتشارات شهید کاظمی، شهید ابراهیم هادی، روایت فتح، سوره مهر، فاتحان، کتابستان معرفت، عروج، انقلاب اسلامی، آستان قدس رضوی، کانون پرورش فکری، مرکز حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، مرکز اسناد انقلاب اسلامی و مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در این نمایشگاه حضور داشتند.

به همین مناسبت و در راستای بررسی وضعیت نمایشگاه از دیدگاه مخاطبان و ناشران حاضر مصاحبه و گپ وگفتی با برخی از آنها داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان؛ بیشترین مخاطبان نمایشگاه دوازدهم کتاب «دفاع مقدس»

دانش آموزان؛ بیشترین مخاطبان نمایشگاه دوازدهم کتاب «دفاع مقدس»