مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 11:212023-10-05حوادث

دستگیری فردی که با هویت دیگران کلاهبرداری می کرد


سیداحمد موسوی، رییس پلیس فتا استان زنجان در گفت وگو با فارس اظهار کرد: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، هویت یک نفر کاربر ناشناس اینترنتی که اقدام به سرقت اطلاعات بانکی و هویتی دیگران می کرد، محرز شد.

 رییس پلیس فتا استان زنجان افزود: برابر بررسی‎ های انجام شده معلوم شد، شخصی به هویت نامعلوم با سرقت مدارک هویتی، رمز و کارت بانکی شاکیِ با درج آگهی های صوری در سایت دیوار اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کند.

وی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی و شیوه شگردهای خاص پلیسی متهم به هویت معلوم در استان زنجان شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر و به پلیس فتا زنجان انتقال داده شد.

موسوی ادامه داد: در بازجویی های اولیه متهم منکر هرگونه بزه ارتکابی می شد، اما پس از مواجهه با مستندات و مدارک جمع آوری شده از سوی کارشناسان پلیس فتا، ضمن اعتراف به جرم خود گفت که با سوء استفاده از اعتماد کاربران و اطلاعات کارت بانکی و مدارک هویتی با شگرد درج آگهی های سوری در سایت دیوار و فضای مجازی جلب و مورد دسترسی قرار می گرفت.

 رییس پلیس فتا استان زنجان به شهروندان توصیه کرد: به منظور پیشگیری از هر گونه سوء استفاده های احتمالی افراد بزهکار، شهروندان در نگهداری مدارک هویتی نهایت دقت را به عمل آورند و از ارسال تصاویر آن در شبکه های اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری فردی که با هویت دیگران کلاهبرداری می کرد

دستگیری فردی که با هویت دیگران کلاهبرداری می کرد