مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-02اقتصادي

تجارت خارجی گمرکات مازندران از یک میلیارد دلار گذشت


سرپرست حوزه نظارت گمرکات مازندران گفت: تجارت خارجی گمرکات مازندران در نیمه نخست سال جاری با 69 درصد رشد به بیش از یک میلیارد دلار رسید.

- ایسنا/مازندران سرپرست حوزه نظارت گمرکات مازندران گفت: تجارت خارجی گمرکات مازندران در نیمه نخست سال جاری با 69 درصد رشد به بیش از یک میلیارد دلار رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی حوزه نظارت گمرکات مازندران، امیر جمشیدی اظهار کرد: میزان وزنی تجارت خارجی گمرکات مازندران در این مدت دو میلیون و 919 هزار تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 79 درصد افزایش نشان می دهد.

جمشیدی با اشاره به درآمد حاصل از تجارت خارجی گمرکات مازندران افزود: درآمد گمرکات مازندران با رشد 105 درصدی با احتساب ضمانت نامه بالغ بر 15 هزار و 516 میلیارد ریال بوده است.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات مازندران با اشاره به میزان صادرات قطعی بیان کرد: در مدت یاد شده بیش از 744 هزار تن انواع کالاهای غیر نفتی به ارزش 150 میلیون و 115 دلار صادر شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر وزن 35 و از لحاظ ارزشی 5 درصد افزایش داشته است.

به گفته جمشیدی، میزان واردات گمرکات مازندران در نیمسال اول سال جاری به دو میلیون و 176 هزار تن و به ارزش یک میلیارد و 212 میلیون دلار رسید که از افزایش 101 درصدی در وزن و 83 درصدی در ارزش، نسبت به مدت مشابه سال قبل برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجارت خارجی گمرکات مازندران از یک میلیارد دلار گذشت

تجارت خارجی گمرکات مازندران از یک میلیارد دلار گذشت